Saturday, April 28, 2012

Alhamdulillah






Alhamdulillah .
syukur sangat .


dengan izinNYA
dengan rahmatNYA


aku lulus untuk semester ini .
walaupun result aku tak membanggakan mana-mana pihak pon (ececehhh . hehe)
tapi aku syukur sangat dengan result aku .
walaupun agak sangat-sangat tak berpuas hati .
tapi nak buat macam mana? itulah sebenarnya hasil usaha aku . kalau aku usaha macam hangar-hangat ayam goreng . macam tulah rupa result aku . huhu .



takpalah . yang lepas tu, lepaslah .
mula-mula sedih jugak tengok result tu, tapi lepas dengar kata-kata semangat dari mama, papa, and si dia . okey aku bangkit and tak sedih lagi . hehe .
hurmm .
most important is, aku kena kerja lebih kuat lagi untuk semester depan hingga akhir semester nanti . jangan study last-last minute (itulah habit aku dari sekolah sebenarnya . tak boleh nak buang .ayyo) .
hurmmm .
kejayaan dorang adalah pendorong semangat aku . walaupon adalah a little bit jelousy sikit . but, its okey Tasyah, itu rezeki dorang, sebab dorang study betul-betul . aku yang nampak sendiri . tapi aku tak ikut pon dorang study sekali . hurmm .

okeylah . nanti aku nak fokus untuk semester 2 pulak . doakan segala kejayaan aku ye readers (ada ke ? . hehe)

Ya Allah berkatilah segala usaha dan doaku . amin :)

okey .

Sekian .

Tenkiu reading . korang bertambah comel bila baca entry tadi :)

No comments:

Post a Comment