Monday, May 14, 2012

Selamat Hari Mama ;)






Bismilahirrahmanirrahim .  .  .


assalamualaikum . . .


hows your day ?


hujung minggu kan . mestilah syok spend time dengan family tak pun dengan member . huhu . ckp pasal hari ahad ni . ahad hari ni adalah ahad minggu ke-2 dalam bulan May . kalau macam tu . . . .

hurmmm . .


hari mama lah kan hari ni ( sebab aku panggil madam aku mama ) huhu .


selamat hari mama to my mum Madam Juliah Binti Hasan .


akak sayang mama . sorrylah kalau perangai akak ni selalu buat mama fed up ( pernah ke? ) huhu . tapi mama still sabar layankan . nak tau tak . aku ni walaupun anak sulung, tapi keinginan aku, mengada-ngada aku, gedik aku macam anak bongsu dah . haha . kalau tak percaya, tanyalah mana-mana member aku . huhu . tapi mama still follow je . nak buat macam manakan, dah sayang, anak perempuan pulak tu . huhu . tapi aku tak pernah ar mintak macam-macam or buat macam-macam . agak-agak jugak ar, and still terselit lagi kematangan aku ni kat celah-celah otak aku ni . huhu . boleh fikir lagi doe .


cakap pasal mma aku, beliau boleh dikategorikan sebagai ibu muda . baru menjangkau usia 40 tahun 28 November ni nanti . sporting, happy go lucky, sentiasa tersenyum, and yang paling penting beliau cantik ! huhu .


kalau aku jalan pergi mana-mana je ar . orang mesti tanya
"mana satu anak, mana satu mak ni?" 
huhu . tak pun
"ni mak kau ke, kakak kau" 
haha . tengok tu . jealouslah . hehe .
orang tak percaya mama aku umur 40 . dia orang ingat about 32-35 . huhu .
hayyo . nak jugak macam mama nanti . hehe .

lagi satu, mama aku ni pandai masak .cakap je ar masak apa . mesti dia boleh buat . huhu . kalau kita orang suruh masak menu yang mama tak pernah buat . mesti mama cakap
"tak pandai buatlah"
ataupun tengah-tengah masak ni
 "long, macam tak jadi je mama buat ni . lain je warna dia"
 huhu .
tapi bila kita orang rasa . perghhhh !! paham-paham je lah . hehe .

mama sporting . tanya je apa-apa . pasti boleh jawab . huhu . aku selalu share cerita cinta-cinta aku je . hehe . mama boleh terima cerita aku dengan hati terbuka . menjadi sahabat pendengar aku yang setia . thanks mama .

my mama is not your mama . hehe .

by the way,

happy mothers day mama !


love u !





u are my super mama !




Tenkiu reading . korang bertambah comel bila baca entry tadi :)

No comments:

Post a Comment