Monday, June 9, 2014

Aku Bahagia, Alhamdulillah..

Assalamulaikum.....

Hye happy June! Ngeeeee
Lama beno tak update blog ni weyh. Baru sekarang ada masa nak bukak blog. Kira macam 6 bulan sekali je aku update blog sarang labah-labah ni. Hahaha. Lawak sungguh....
Tak macam mula-mula dolu, setiap hari ada saja nak diupdataenya. Sekarang hampehhh...

Okey, Kabare semuanya? Waras? Wes mangan? heeee. Pebenda lah aku merepek ni ea. BerJawa language pulak aku ye.

Orait, orait, oraittttt

Takde benda sebenarnya aku nak update. Just meluahkan perasaan terbuku dihati. Cewahhhh....

              ********************************************************

Apa perasaan aku sekarang?

Yurp, aku sangat bahagia. Syukur nikmat atas pemberian Allah SWT yang tidak henti memberi aku peluang merasa kebahagiaan yang dipinjamkanNYA kepada aku. Alhamdulillah.. Aku tak henti berdoa semoga kebahagiaan ini kekal buat selama lamanya...

Aku ada Mama, Abu dan adik-adik aku yang cantik dan handsome2 belaka selalu memberi kekuatan untuk aku menjalan hidup seharian sebagai khalifah dibumi ini. Segala ujian yang aku tempuh mereka2 ni lah yang selalu ada bersama. Sehinggakan aku berfikir sendiri, aku tidak memerlukan kawan yang hanya tahu menikam belakang dan memeningkan untuk menemani hari2 aku. Cukup hanya mereka: Mama, Abu dan adik-adikku dalam hidupku.

Tak terungkap dengan kata-kata betapa nikmatnya kebahagiaan ini. Hanya Allah saja yang tahu

Terima kasih Allah, sudi meminjamkan mereka kepada aku.


Sekian....

Tenkiu reading . korang bertambah comel bila baca entry tadi :)

No comments:

Post a Comment