Monday, October 24, 2011

Got Tawaran .


alhamdulillah . . .

syukur sangat-sangat .
hurmmm .
tempoh hari aku dapat tawaran dari KPTM Kuala Lumpur .
course Diploma in Akaun ( kerjasama bersama UiTM)
course yang aku idam-idamkan selama ini .
huhu .
tak dapat belajar akaun masa secondary school pon takpelah kan.
so, terpaksalah aku berjinak-jinak dengan sains tulin yang sangat lagi memeningkan tu .
hehe .
 ada hikmah di sebaliknya .
huhu .

fikir banyak kali  jugak tau nak terima tawaran ni atau tidak .
sebab aku pon dapat tawaran Politeknik jugak .
course Diploma in Civil Engineering .
huhu .
 last2 .
terima je lah .
sebab sijil hasil kerjasama dengan UiTM adalah diiktiraf .
then, sukatan pelajaran and soalan exam pon dari UiTM jugak .
okeylah kan .
hurmm .

bawah ni aku upload gambar-gambar orang takde keje .
huhu .

sampul surat tawaran kptm .
sampul je .
suratnya dah dikeluarkan
heee~

kalau check melalui online macam nilah resultnye .

beginilah rupanya surat tu
heee ~
|
|
|
sambungannya
.......



surat dari pihak UiTM pulak
|
|
|
|
sambungannya
........



tulah gambar-gambar orang yang takde keje ye .
heee~
wish me luck ye sepanjang bergelar mahasiswi disane .
okeylah .

mata gua dah kelat woo .
mau tidur .

byebye !

p/s: ku berjanji akan berbakti pada KPTM KL kelak . heee~


Sekian .

Tenkiu reading . korang bertambah comel bila baca entry tadi :)

No comments:

Post a Comment