Saturday, October 1, 2011

Yes ! Berjaya !



Hello !
huhuhuhuhuhuhu .

macam buat tebiat lak update blog pagi buta-buta ni kan . huhu

bukan apa, baru lepas belajar sesuatu and terus buat then, sekarang sudah berjaya .
alhamdulillah .
hehe .

saya geram betol tengok header transparent dari cutest blog yang lain .
nak suruh orang buatkan . tapi siapa ? hehe .

nak jugak ada header transparent tu . tapi, tulah . tak tau nak ada cam mane . huhu

last-last . terjah punya terjah .
dapat jugak tutorial tu . huhu
yes ! i know . saya ni macam ketinggalan zaman . hehe .
tapi takpe lah . at leat saya belajar sendiri . betul tak ? huhu . (ye kan aje)

selama satu jam menyebeliakkan mata, posisi mata berada lebih kurang sejengkal dengan screen lappy .
huhu .
siap jugak my first transparent header .
hasil buatan sendiri .
huh !

yeye .
bila jadi, macam tak caye lak . (jakun !) ngee~

okey ni my first transparent header .

saya tau tak cantik . kerana ini percubaan pertama . next, saya akan cuba sedaya upaya buat yang comel2 sikit .

tenkiu to Alyah Bakar for tutorial .
korang nak belajar jugak ? klik disini
semoga berjaya!

that's all .

nak tidur . ngantuk . byebye !


Sekian .




Tenkiu reading . korang bertambah comel bila baca entry tadi :)

No comments:

Post a Comment