Sunday, October 2, 2011

Pening Pale !



assalamualaikum .

vanekem .

hello .

aneyong haseyo .

bonjur .

huhu .

hye semua .

keje aku sehari due ni asyik edit blog je kan . pening pale . 
yang korang tengok ni, nilah hasilnya .
tak seberapa kan ? taklah secantik mane . biase2 je . huhu .
aku malas nak suruh orang buatkan . biar aku belajar buat sendiri . hurmm banyak gak tutorial yang aku terjah .

haizzz . pening tak habes lagi . naik juling mata ni . mane taknya . mata sejengkal je jarak dengan screen lappy . agaga .

yang korang tengok . setakat tu je ar yang aku mampu buat dan yang aku nak buat selama ni .
banyak masa yang terluang . 
ape lagi ! terjah ar tutorial mane2 !
huhu .

aku ade buat header baru, kali ni cuba yang transparent punye . ade shoutbox ( memang tak pernah ada shoutbox sebelum ni ) . ade scrollbox bergambar . ade cute marquee ( yang ade scroll ayat tu ) . ade cute icon sebelah blog archieve and post title . ade shadow kat post and sidebar title . ada wish list and ape2 je ar .

kebanyakannya, aku belajar kat tutorial blog AAAmalina's Story .
kalau korang nak jugak click di sini .
hurmm .

okey ar babe ! 
tu jer kot aku nak tulis buat masa ni .
ada sebenarnya benda yang aku nak update . tapi... ( pasal encik boyfiee sayalah)
asyik cerita pasal dia je kan yang aku update . takut korang meluat and naik jemu pulak . huhu .

tapi ...
ni kan blog aku kan . so, suka hati akulah nak update ape . tol tak, tol tak ? (ye kan aje )
huhu

hurmm . nanti ar aku update cerita tu . dalam sejam dua lagi . coz, sekarang saya mahu 'main air' (mandi)

d(>.<)b

hehe .

BYE !

Sekian .

Tenkiu reading . korang bertambah comel bila baca entry tadi :)

No comments:

Post a Comment