Wednesday, December 21, 2011

Itu Saja Yang Mampu .

 
Salam .
 
Hello alls !

tak tau lah mimpi apa aku kali ni sampai pagi2 yang tak berapa buta nak update blog pangeran jantung aku ni .
huhu .

actually baru lepas habis HBU .
i mean, baru lepas berkawad lah ni .
(budak UiTM je lah yang tahu ni kott)
then, next class pon start pukul 12 tengahari .

sambil nak tunggu pukul 12 tu, aku singgah lah public lab yang ada kat dalam kptm ni sendiri .

okey !

back to my title .

hurmm .
aku pon tak tahu, apa salah aku sampai ujian bergolek-golek datang dalam  hidup aku sendiri semenjak aku hidup bersendiri tanpa parents kat sini .
sehinggakan aku rasa aku sendiri  tak kuat  nak hadapi sendiri .
aku tak tau nak mengadu kat sape lagi.
kalaulah ada mama aku kat sini, dah  lama aku peluk cium .
mama . . . .

member aku tengok muka aku ceria, bergelak ketawa and happy go lucky sentiasa, sebab itu memang perangai aku .
tapi dorang tak tahu apa  yang ada dalam hati aku .

setiap kali mama or papa call .
"kakak okey kat sana?"
"okey je pa"

padahal ?

its okeylah .
yang penting dorang senang hati bila tau aku  kat sini happy .
 
sabar, banyak berdoa .
itulah saja yang mampu aku buat .

ye dak .
sebab aku sendiri tak suka menjaja kisah sedih aku .
just kisah happy je aku jual .
boley gitu ?
haha .
apa2 je lah kan .
huhu  .

hurmm .
okeylah  .
aku nak buat benda lain pulak ni .
hehe .

see u  again .

Sekian .

Tenkiu reading . korang bertambah comel bila baca entry tadi :)

No comments:

Post a Comment