Wednesday, December 21, 2011

Kurangkan Keganasan Terhadap Kaum Wanita .

 
 
Salam .
back again .
korang jangan lah jemu kat aku lak .
hehe .
nak jemu pon boleh .
tak kisah pon .

okey guys .

back to my title .
 
tersentap weyh bila aku baca satu ruangan yang bertajuk
what the hell man?!
takda otak ke ?
takda perasaan ke ?
takda rasa ngeri ke bila buat benda meyiksakan tu kat orang yang kau sayang ?

siksa isteri sendiri macam tu sekali .

melebih kott .

hanya gara-gara isteri lebih banyak luang masa dengan parents sendiri nak emo macam orang hilang akal .


kalau kot ye pon kan tak puas hati dengan isteri,
bagi amaran dengan bertegur .
kalau dia degil jugak, barulah pukul dia .
pukul pon ada caranya and bukan sebarangan bantai .
hayyo .

cara pukul isteri dalam islam:
~ tuala tu di pntal-pintal .
~libaslah kat tapak kaki si isteri .
(secara lembut)

haaa .

ni bukan bohong tau .
aku ingat lagi, masa ustazah aku beritahu aku cara memukul isteri dengan betul .
aku ingat tau .

huhu .

jangan risau .
insiden ni berlaku di Islamabad .
bukan kat Malaysia .
kalaulah kat Malaysia, memang dah gempar gila weyh .

so,
jangan risau . lelaki Malaysia insyaallah tak macam tu .
huhu .

okey .

Sekian .


Tenkiu reading . korang bertambah comel bila baca entry tadi :)

No comments:

Post a Comment