Tuesday, December 6, 2011

Nazmi Faiz





amboii galak no matang hangpa suma .
hehe .

korang mesti dah kenal kan siapa Nazmi Faiz ni .
hehe .

lagi adik-adik gegirl tu kan, kan ?

akak-akak pon tak kurang hebatnya .
hehe .
(aku lah tu )

sure habislah , si Nazmi ni dah ada peminat ramai lagi-lagi golongan remaja .
ye dak ?

agak-agak boleh tak tandingi bilangan peminat Apek ?

ermmm . . .

entahlah kan .

aku tahu memang korang dah kenal sangat-sangat dengan budak ni .
so, aku tak nak cerita apa-apa pasal Nazmi .
tiba-tiba lak terlintas nak update pasal Nazmi .
but, bukan pasal gosip atau latar belakang dia .
just gambar-gambar dia saja .

boleh kan .

hehe .

memang minat lah dengan budak kecik ni .
huhu .

boleh jadi ipar tak ?
tak pon adik angkat ?
haha .

gila lak aku ni yerrr .

tapi Asrarudin Putra Omar tetap dihati gue .

hehe .

gatai bebeno hang ni kan .

hurmmm .

okeylah .

kat bawah ni adalah secoet berapa gambar Nazmi Faiz .

cekadaut !








alololo comel kan .

hehe .

dah - dah 
cukup .

pergi main jauh-jauh .

;)

Sekian .

Tenkiu reading . korang bertambah comel bila baca entry tadi :)

No comments:

Post a Comment