Monday, September 19, 2011

Geram !!


geram tol aku !!


geram!
geram!


dia gi kutuk agama aku .
kau kutuk kekasih ALLAH .


kutukan tu dilontarkan pada satu laman sosial iaitu FACEBOOK .
memang FACEBOOK ni tempat mengutuk ea .


sumpah . aku sendiri tak pernah kutuk agama orang . sebab aku ada perasaan hormat . we respect each other .
masing-masing punya agama, masing-masing punya kepercayaan . so, tak usah pertikaikan .


walaupun kau dari negara seberang . tak kesah mana-mana negara pon kau datang . ISLAM tetap luas . umat islam semakin bertambah . mana-mana pon ade umat islam . kau pandang kiri, kau pandang kanan . kau tetap akan jumpa dorang . so, mereka akan terasa apa yang kau tulis .


ya,
kau kat sini maybe bahagia dengan kutukan yang kau lemparkan . sungguh ringan jari-jemari kau taip taip perkataan menjijikkan tu . see and wait balasannya nanti .


okey, kat sini aku nak tunjuk bukti-bukti kutukan dari dia .


lagi !

tak cukup dengan tu !

and last .

hurmm . sebenarnya banyak lagi . tapi tak sanggup ar nak display kat sini .

kalau gambar ni tak berapa jelas . just klik kat gambar tu . korang akan nampak lebih jelas ye .

Sekian .



Tenkiu reading . korang bertambah comel bila baca entry tadi :)

No comments:

Post a Comment