Sunday, September 11, 2011

Jadi cikgu =)

bile sorang UPSR
sorang lagi lak tak lame nak SPM
huhu


aku ? duduk rumah buat ape pulak ??
 hah . ini dia . cek nak habak mai . cek nak ajak depa boley ? cek raso dah lame tak bukak buku . cek takut otak cek beku . huhu


bile aku tengah tengok tv , tengah online, tengah bergayut, tengah message buah hati or tengah buat bodoh .huhu .
 'kak, ini macam mane ?'
'kak, betul tak ni?'
'kak, kite tak faham lah yang ni, macam mane ar?'


adoyaiii. huhu
adek2 aku ni bertanya tak kire mase . huhu


tapi takpe.


sekali sekale take time.
jadi cikgu sandaran untuk dorang . ape salahnye kan . kalau dorang dapat result gempak pon . aku and family jugak yang bangge .
ye tak ..?
okey2 .


tapi biaselah aku kan . kalau aku terangkan banyak kali tak faham jugak . huhu . biase ar . satu suare bernada tinggi sudah keluar . hehe
aku sendiri mengaku lah , aku ni jenis baran and cepat nak marah . huhu . tapi kalau marah pon sekejap je . tak lame .


aku marah dorang pon, nak tengok dorang gempak . huhu
okey my siblings..? jangan amek hati ye .


okey lah . ni je post kali ni .


bye . mmmuahhhhx !

Tenkiu reading . korang bertambah comel bila baca entry tadi :)

No comments:

Post a Comment