Sunday, September 18, 2011

Macam Tukar Baju .



Tukar boyfriend macam tukar baju .
couple tak sampai sebulan . PUTUS .
baru putus 2, 3 hari . dah ada yang baru .

Nanti PUTUS lagi .
2, 3 hari lagi ada yang baru balik .

Hai budak-budak , tak yah lah korang sebuk nak bercintan-cintun sekarang .
habiskan belajar dulu . tak yah nak couple-couple . SPM pun belum habis . PMR pun terkapai-kapai lagi . UPSR pun result hampehh . adesss .

orang yang dah grade pun tak sebok-sebok macam korang . nak ada boyfriend lah, girlfriend lah .
haroklah korang .
orang ada boy/girlfriend . sebuk gak nak ada . bolehlah tunjuk-tunjuk kat fb 'IN A RELATIONSHIP WITH bla bla' . bolehlah pegang-pegang depan public 'KAMI PASANGAN BAHAGIA'
tuihh lah . belum tentu boy/girlfriend yang korang ada ni , sah-sah jadi laki or bini korang . semak aku tengoklah . ada gak budak hingusan tunjuk kat fb 'MARRIED WITH bla bla' aduiiii . tinggi mana iman korang tiba-tiba berangan nak kahwin .

Nanti dah puas-puas pegang . PUTUS cam tu je . adoyaiii . murahnya la hai korang . CHEAP!
hai budak-budak . bukan aku jealous, bukan aku nak menyibok . kalu aku nak menyibok, ofkos sekarang jugak aku gi rumah korang, ketuk2 pastu tanye, kenapa korang couple putus, couple putus ?? cecite2 . kan? . tapi click sini dulu .
itu pasailah . dah baca? faham ?

Marah ? geram ? lain kali buat lagi ea . huhu . sorrylah pada siapa yang terasa . siapa makan gula-gula, dia yang terasa manis . kalau rasa pahit, ada masalah lidahlah tu . cepat-cepat check doktor ea .

#sorry again . post kali ini agak kasar . sebabnya, aku geram tengok budak2 kat fb aku . asyik-asyik tukar baju . huhu .

sekian .


Tenkiu reading . korang bertambah comel bila baca entry tadi :)

No comments:

Post a Comment