Wednesday, November 16, 2011

Alhamdulillah ;)


Hello readers !

apa khabar ?
baik2 saje la ye .

;)

hurmmm .

alhamdulillah . . .
selamat jugak aku bergelar mahasiswi Kolej Poly Tech MARA KL .
segala perancangan berjalan dengan lancar walaupun ada sedikit masalah rintangan yang aku lalui sehingga membuatkan aku terasa stress gila nak mam !
huhu .

tapi . .
yang penting aku dapat study kat sini .
ye dak .

sekarang ni aku tengah free .
baru balik dari orientation program .
boleylah .
fasi-fasi dia pon kadang-kadang otak gila-gila gak .

sekarang tugas aku dengan student baru yang lain ,
hafal 3 lagu rasmi .
1 lagu rasmi KPTM dan 2 lagu rasmi UiTM .

chaiyok-chaiyok !
huhu .

hurmm .
okeylah itu jer .
hehe .

KPTM !
HEBAT !

(kata semangat untuk KPTM)

>.<

Tenkiu reading . korang bertambah comel bila baca entry tadi :)

No comments:

Post a Comment