Wednesday, November 2, 2011

Tidur Awal .


Elette

Hello !
buang tebiat lak aku pagi-pagi buta dah update blog .
huhu .

aku just nak bagi tau .
sekarang aku dah mula jinak-jinak tidur awal weyh .
kau ade ??
ahahh .

dah dua malam aku tidur awal tanpa wish good night to my Facebook and Blog .
hehe .

semalam paling awal lah .
sebelum cerita Cinta Elysa aku dah ngorok .
ape pon tak boley~
minggu ni boleh miss lak cerita tu 
aysehh .

agak-agak apa cerita hot episod semalam .
boleh pulak aku tak tengok .

semalam kol 8 lebih dah online sekejap sementara nak tunggu cerita tu start .
lepastu rasa ngantuk lak .
offline then tidur sekejap lah .
pon jadi kan .
sekali sedar-sedar je tengok jam dah pukul 3 pagi woo .

HALAMAK T.T
Cinta Elysa aku !
time aku berdekak dengan Fifi Fairus Fuyoo (Edisi Khas) pon miss .
alaaaaa .

takpe-takpe .
huhu .

okeylah .
tu je kott aku nak update buat masa sekarang .

lepas ni nak sambung tidur lak .
ngee ~


Sekian .

p/s: mengikut kajian orang yang tak cukup tidur, boleh membahayakan jantung . So, buanglah tabiaat suka tidur lewat ye .

Tenkiu reading . korang bertambah comel bila baca entry tadi :)

No comments:

Post a Comment