Sunday, November 6, 2011

Suka Sangat Fikir Buruk .



thinking of you



Hello alls !
pagi-pagi buta dah update blog .
pukul 4 lebih pulak tu .
adessss .
bila mau taubat ini burung hantu ??
huhu .

dah berapa hari aku tak update blog kan .
dah merajuk yayang aku ni .
hehe .

okey-okey.
focus on my title .


hurmmmmm .

apalah aku ni kan .
suka sangat fikir yang buruk pasal dia .
pastu dengan mudah aku buat keputusan terburu-buru .
itulah aku sebenarnya .
otak nak fikir yang burukkk je .
mudah sangat buat andaian .
haishhh .




nasib baru niat je .
and belum terlaksana lagi .

tapi apa-apa pon lepas ni aku akan selesaikan suatu masalah tu dengan berfikir dahulu then baru laksanakan .
betul tak ?
kan ? kan ?
(ye kan aje )

sekarang baru hati aku rasa lega and tenang .
alhamdulillah .
nasib baik dua-dua tak keras kepala and ego .
(walaupun lelaki lebih terkenal dengan kelebihan ego mereka)
kata beliau kepada saya
agaga~


kalau dua-dua macam tu .
tak selesailah masalah .
kalau selesai pon secara tak berhemah .
hehe .


dialah yang mengalah kan .
huhu .


so, berfikir dulu sebelum membuat sesuatu keputusan .

INGAT !


Sekian .


p/s: baru lepas bergayut dengan dia and perbualan kami ditaja oleh super saver . huhu .

Tenkiu reading . korang bertambah comel bila baca entry tadi :)

No comments:

Post a Comment